onsdag 10 mars 2010

Vem jag är?



vem jag är?
Patrik Enerstrand.
17 år
går i gymnasiet första året andra terminen på IT-Gymnasiet i södertörn.
fyller år 7 februari.

jag har en flickvän sen snart 17 månader tillbaka.(imorgon)

Mitt dator intresse växte nog fram pgr av min nyfiken het som 3-4 åring.
jag hade sätt min farbrors CD-brännare och ville göra en diskettbrännare på en dator som var trasig ( windows 3.1 ), och jag skruvade och flyttade över ena diskettläsaren till andra datorn och vips började den funka igen. själv förstod jag ju inte varför.. men hela min familj förstod att de berodde på att den gamla diskett läsaren va trasig ;)

så kan de börja :)
där av kallas jag för DATA-PATA(pata/IDE) i skolan nu :)

idag sitter jag med en 4 kärning dator med 4 GB ram och en skärm på 24" wide och en andra skärm brevid på 19". har en backup server till alla datorer i huset som ligger på 3,4 TB. körs varje kväll.
håller på sälja mitt 22U rack skåp för jag behövde plats. så smånig om ska jag börja sälja mina Rack servar. jag har väl ca 7-9 st.. inte säker.
är ni intresserade så kan ni ju höra av er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar