torsdag 11 mars 2010

Pågår just nu!


Just nu sitter jag och skriver inlägg och undrar varför jag inte tänt min mys belysning över skrivbordet, varför spotify är avstängt och felsöker morsans dator!

som jag sa förut så hade den Windows 7 beta vilket Microsoft vill ta bort! och jag tog bort de.. de resulterade till att datorn sa att den inte kunde läsa från hårddisken.!?

idiatas!
A disk read
error occurred PressCtrl+Alt+Del to restart

Så skit på de. men jag testa att installera Windows 7 igen. DÅ börjar den kunna läsa från hårddisken igen :S.
köp varken Siemens eller Dell... de blir alltid såna här problem då...!

kan du bygga själv så gör de. eller om du känner någon som kan hjälpa till så gör de hellre! MYCKET bättre någon krona hit eller dit är de Lätt vart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar