onsdag 10 mars 2010

Mitt dator rum!


JA! i mitt datarum kan nästan allt hända, här finns allt i från filmer till grafikkort till elmätare. allt som man kan göra med en dator typ.

jag har fått ett stort skrivbord.. eller två till och med. ett som jag har min spel dator på och en liten 15" skärm med tangentbord mus som är inkopplat till min 4-portade KVM switch, på andra skrivbordet är till för att ställa datorer jag ska fixa, eller städa undan och spela med en polare.

jag har en whiteboard tavla där jag skriver upp mina tillfälliga jobb och även planerade.
just nu ska jag försöka få igång morsans dator. installerade W7 på den en RC variant. men Microsoft är så snåla så nu startar den datorn bara om pgr av en uppdatering.

så ska installera Windows XP åt henne igen. men de sket sig för datorn vägrar läsa från hårddisken. och de är ju riktigt åt helvete... men så kan de bli tyvärr.

köpte nya datorhögtalare 2.1 ljud på biltema för 350 kr:P
inget värsting men har inte haft högtalare på flera år och nu börjar jag undra varför.. de är helt underbart!:) arbets musik helatiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar