måndag 26 april 2010

Ubuntu attack



nu har jag blivit attakerad av ubuntu.. eller ska jag säga att jag attackerar mina datorer med de.
ubuntu 10.04.

jag kan lite lite om ubuntu och blir så irriterad när jag ser alla nördar i plugget som kan de skit bra så nu sa jag göra en ubuntu infektion som ska göra att jag också lär mig och jag ska försöka gå över till ubuntu på heltid. kommer bli svårt men ska göra mitt bästa.

jag tycker att miljön i ubuntu är riktigt mysig och trevlig. de ända jag kan bli trött på de är hur den hanterar två skärmar. inge bra alls.. jag använder två och den gör sig helt beroende på vilken skärm som är kopplad till viken kontakt. jag vill ha startmenyn på min stora skärm men får den lå den lilla. så jag kopplade om och ändå öppnas alla spel och fullskreen program i den lilla skärmen... inge kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar